sarahsspace

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Heeej ♥

Av Sarah ♥ - 9 januari 2014 22:42

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag    verkar som att man redan har brytit ett nyårslöfte...

Men nog med det nu    Började precis skolan för typ 1 dag sen, och jag vill redan ha lov igen    min mentor är den sämsta av alla sämsta men gud vad jag ska fjäska det här året. Hon har klassen i typ 4-5 ämnen och hon gav mig C i allt förutom kemi då.. Men jag gjorde bra ifrån mig på ALLA JÄ*VLA PROV #Damp nejmen jag blir så himla sur. Men jag ska försöka höja alla till minst B :/ 


Har förresten gjort om mina nyårslöften eftersom man redan har brytit hälften   

Här kommer det:


♥ Vara bland de bästa i klassen (Ganska svårt då det finns typ genier o.o) Och jobba minst några timmar om dagen

♥ Vara mer ordentlig och städa regelbundet (Skåpet,rummet m.m)

♥LEVAAAAA

♥Sluta vara så beroende av min mobil och läsa mer istället ;)  (tror jag kmr misslyckas)

♥Blogga dagligen :)

♥Sova tidigare på skolkvällar (Håller på och bryter den redan nu sååå.....  


Blev 6 punkter till sist, men jag tror jag kmr greja det i slutet av året :) Håll bara tummarna



Aja gtg, ska påbörja punkt 1 och 6 ses snart peace/ Sarah♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah ♥ - 27 februari 2014 21:44

Tänkte först sova ,som jag skrev i förra inlägget, men sedan fick jag för mig att fixa header och allt till bloggen på en gång så att jag kan blogga genom mobilen, utan att den ser ut som en katastrof. Fast nu vart det iallafall klart, och jag känner...

Av Sarah ♥ - 27 februari 2014 20:56

Idag har det inte hänt så mkt faktiskt. Jag har mest bara varit hemma, myst och stirrat på en massa chickflicks. Inte för att jag gillar dem, men för att jag hade så himla tråkigt. Sedan har man ju varit ute och gått på promenad. Jag älskar att gå på...

Av Sarah ♥ - 26 februari 2014 19:44

Jag har inte bloggat på någon månad nu, och jag vet det är dumt, men det är bara det att det händer så himla mycket. Till och börja med, så har jag tänkt att byta skola. Jag vet att jag inte borde ge upp så lätt, men det är bara det att det verkligen...

Av Sarah ♥ - 30 december 2013 11:25

Snart är det 2014, och tänk att jag knappt har vänjt mig vid 2013  och så har man glömt bort 85 % av året :/ Aja så nu ska jag ta coh skriva ner alla mina nyårslöften här:   ♥ Försöka bli bäst i klassen (med bara A-C i betyg)   &hear...

Presentation


Hej :) Sarah här♥ jag är 13 år, och i den här bloggen ska jag bland annat skriva hemligheter, tankar ,om min vardag, rita teckningar och lägga upp bilder :D Har du frågor så är det bara att ställa dem till mig därnere :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards